کد خبر : 1567
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 می 2020 - 13:05

سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ استانی در خوزستان راه‌اندازی شد

سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ استانی در خوزستان راه‌اندازی شد

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شهروندان خوزستانی به صورت مستقیم باشماره‌گیری ۱۴۱ می‌توانند با برقراری ارتباط با اپراتور از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند. به گزارش پایگاه خبری بنای زیبا؛ محمدطلا شجاعی روز سه‌شنبه بیان کرد: پیش از این با گرفتن شماره ۱۴۱، ارتباط

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شهروندان خوزستانی به صورت مستقیم باشماره‌گیری ۱۴۱ می‌توانند با برقراری ارتباط با اپراتور از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری بنای زیبا؛ محمدطلا شجاعی روز سه‌شنبه بیان کرد: پیش از این با گرفتن شماره ۱۴۱، ارتباط به سامانه کشوری وزرات راه و شهرسازی برقرار می‌شد ، اما اینک با راه‌اندازی ‌سامانه استانی ، اطلاعات لازم درباره راه‌های خوزستان ارایه می‌شود.

وی گفت: سامانه ۱۴۱ از سال ۱۳۷۸،در ۲ بخش گویا و مکتوب راه‌اندازی شد و تا سال ۱۳۹۲ در سراسر کشور تنها به صورت یک طرفه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها به هموطنان ارایه خدمات داشته است.

وی ادامه داد: پارسال ۶۶۱ هزار و ۱۷۹ تماس با ۱۴۱ که مربوط به خوزستان بود به مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ارجاع و پاسخ داده شد.

شجاعی افزود: از تماس‌های برقرار شده با مرکز مدیریت راه‌های خوزستان در پارسال ، تعداد ۷۶ هزار و ۸۱۸ تماس توسط کارشناسان پاسخ داده شد و بقیه تماس‌ها انتخاب گزینه‌های دیگر سامانه ۱۴۱ بود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خدمات ارایه شده از سوی سامانه ۱۴۱ را پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص وضعیت ترافیکی راه‌ها، پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص وضعیت آب و هوای مسیرها، پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص انسدادها و یا محدودیت اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه‌ها، ثبت شکایات مسافران حمل و نقل عمومی و ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی بیان کرد و گفت: پاسخگویی استانی به سامانه ۱۴۱، موجب افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس گیرندگان شده و رضایت بیشتر مخاطبان را به همراه خواهد داشت.​

مخاطبان و کاربران سامانه جامع ۱۴۱ با تماس تلفنی با این شماره و از طریق بخش گویا و اپراتوری پاسخ‌های موردنظر را دریافت می‌کنند. اطلاعات بخش گویا ، بخش اپراتوری ، بخش پیامک سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ ، بخش پایگاه اطلاع رسانی ۱۴۱ ، نرم افزار کاربردی تلفن همراه و دریافت نظرات کاربران از جمله بخش‌های این سامانه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.