کد خبر : 7913
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 19:19

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ‌کشور:توزیع ۳۶۰ هزار تبلت در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور/ارتقای دسترسی پذیری مهمترین ضرورت حال حاضر آموزش و پرورش استثنایی کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ‌کشور:توزیع ۳۶۰ هزار تبلت در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور/ارتقای دسترسی پذیری مهمترین ضرورت حال حاضر آموزش و پرورش استثنایی کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ‌کشور با اشاره به توزیع ۳۶۰ هزار تبلت توسط در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور؛ اظهار کرد: ایجاد بستر برای ارتقای دسترسی و توسعه کمی و کیفی ۸۱۰ مرکز ویژه اختلالات یادگیری از ضروریات حال حاضر آموزش و پرورش استثنایی کشور است. به گزارش

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ‌کشور با اشاره به توزیع ۳۶۰ هزار تبلت توسط در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور؛ اظهار کرد: ایجاد بستر برای ارتقای دسترسی و توسعه کمی و کیفی ۸۱۰ مرکز ویژه اختلالات یادگیری از ضروریات حال حاضر آموزش و پرورش استثنایی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بنای زیبا؛ سید جواد حسینی امروز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ در نشست شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی خوزستان بیان کرد: ارتقای شاخص دسترسی پذیری یعنی حرکت در راستای ایجاد بستر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه برای دسترسی کامل به امکانات توانبخشی و همچنین امکانات ویژه آموزشی و پرورشی است و بر این اساس ارتقای این شاخص تبدیل یک ضرورت در حوزه آموزش و پرورش استثنایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به مصوباتی در خصوص کمک به توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش استثنایی خوزستان؛ توضیح داد: اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی، اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای توسعه کمی و نیز کیفیت بخشی در حوزه آموزش و پرورش استثنایی و همچنین اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه و توزیع تجهیزات توان افزایی از جمله مصوبات جلسه امروز برای کمک به آموزش و پرورش خوزستان است.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه با اشاره به ۳ خدمت فراسازمانی توسط آموزش و پرورش استثنایی کشور؛ تصریح کرد: برنامه طرح سنجش سلامت جسمانی، مراکز اختلالات ویژه یادگیری و همچنین پوشش ۷۰ هزار دانش آموز در مدارس پذیرا ازجمله خدمات این سازمان به دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

حسینی در پایان یادآور شد: مداخلات اولیه برای شناسایی دانش آموزان دارای نشانگان اختلالات یادگیری طرح اثر بخش دیگری است که توسط سازمان آموزش و پرورش کشور و با هدف پیشگیری از اختلالات یادگیری کلید خورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.