کد خبر : 13755
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 ژوئن 2024 - 17:22

دعوت مهندس عسگر ظاهری از مردم خوزستان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت مهندس عسگر ظاهری از مردم خوزستان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم مردم‌سالاریِ دینی، مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است که با بلندنظری امام راحل، زعامت مدبّرانه‌ی مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدای والامقام، تا به امروز نیز ادامه یافته و مهمترین تجلی آن حضور حماسه‌ساز و امیدآفرینِ ملت در پای صندوق‌های رأی می‌باشد. اگرچه واقعه‌ی دلخراش شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی،

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم‌سالاریِ دینی، مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است که با بلندنظری امام راحل، زعامت مدبّرانه‌ی مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدای والامقام، تا به امروز نیز ادامه یافته و مهمترین تجلی آن حضور حماسه‌ساز و امیدآفرینِ ملت در پای صندوق‌های رأی می‌باشد.

اگرچه واقعه‌ی دلخراش شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، مرحوم آیت‌الله رئیسی، قلب‌ها را فشرد و موجب اندوه و تأسف مردم قدرشناس ایران گشت، اما تردیدی نیست که این ملت استوار مانند همیشه، پیش‌بینی حکیمانه‌ی رهبر فرزانه‌ی خود را محقق خواهند کرد و با مشارکت همه‌جانبه در انتخابات پیش‌ِرو، از این حادثه تلخ، فرصتی تاریخی خواهند ساخت.

اینجانب به نوبه خود، از عموم برادران و خواهران ارزشمندم در استان شریف و شهیدپرور خوزستان که از ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکنون، همواره پشتیبان آرمان‌های امام و شهدا بوده‌اند، بویژه همتباران عزیزم در چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا که مدیون تلاش وکوشش صادقانه انهادرانتخابات گذشته هستم وهمینجاازهمه قدردانی وسپاسگزاری می کنم . دعوت بعمل می آید تا بار دیگر، همه در کنار هم، در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری شرکت نماییم و با انتخاب آگاهانه و رأی هوشمندانه خود، بهترین آینده را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.
وعده ما ۸ تیر ماه؛
به فضل و امید خدای بی‌همتا

علی عسگر ظاهری عبده وند
نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در دوره دهم مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.